Dagens låt- Somebody that I used to know

Tjosan trosan :)
Sitter hemma hos ida och vi ska om ca en halvtimme dra oss mot tunnelbanan för att åka till mariatorget och byte till pendel där. Hon ska till sin pojkvän och jag ska till min. hihi.
Idag va jag duktig och va i skolan! Fett bra. hehe. Inte för att jag direkt gjorde något, jag och min killkompis alex satt och lekte med min mobil och körde ''jag har aldrig..'', det va fett kul.
Känner mig faktist på riktigt blogghumör och jag ska komma på roliga saker att skriva om eftersom att min liv är så pass tråkigt! hehe.
Imorgon är det halvdag och sen så är det långhelg! *tummen upp* för det! Like it.
Helgen ska bestå av vänner, chilltimes och mys med min älskling.
Skriver när jag är hos Richard. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0