Castro - I love you.

Nu så har man precis duschat! Har gjort allting som jag skrev i inlägget innan, duktig chey ;)
Ska nu bara borsta håret. Har bestämt kläder till imorgon, danskläder och vardagskläder. Har absolut ingen lust att sova ensam ikväll.. är inte riktigt på det humöret. Är på lite depphumör så det skulle nu sitta bra med en kopp te, och mys med pojkvännen under täcket. Fan då :( Åh.. längtar tills han och jag någon gång i framtiden flyttar ihop!
Men om typ exakt en måndag så är jag och han ute på mitt landställe och firar midsommar med mammas sida av familjen! Guuudars så mysigt. Då ska jag hitta på massor med honom och planera massor med mysiga och romantiska saker att göra. Gud vad jag längtar till sommaren! Bara vara med min älskling, vänner och sola, bada och bara ta det lugnt helt enkelt. Söka jobb funtar jag på att göra under sommaren också! Inför hösten liksom. För jag behöver verkligen ett jobb.. seriöst! Jag är nog den mest fattiga männska på jorden! Så jag behöver pengar!?!?
Kan inte någon bara ge mig typ 10 000 kronor i handen så jag kan följa med Richard till Thailand i vinter och åh... arg jag blir! Bajs.
Aja nu så ska jag som sagt borsta håret och sen blir det ut med hunden, slipper pappa gå ut med Castro själv :)
Godnet!
Jag älskar dig Castro, du är blivit riktigt gammal nu och vi vet inte ens om du klarar sommaren.. jag kommer nog aldrig få en sån fin hund som dig. Vissa människor förstår inte hur ett djur kan betyda så mycket.. men när man har haft ett djur genom hela ens uppväxt så blir det som ett syskon. Castro, jag älskar dig bubben! Om jag kunde trolla så skulle jag göra så att du kunde leva förevigt. När du inte orkar längre och försvinner ur våra liv så kommer min kraft försvinna.. du märker när man är ledsen, när man är som gladast och när som man verkligen behöver prata eller bara gosa med någon för att man mår så pass dåligt eller känner sig så ensam.
I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0