Artisterna, we are the best.

Tjenare :) ligger just nu i sängen hemma hos min älskling och tittar på bigbrother. Har inte sett de senaste avsnitten så det måste jag definitivt idag! Imorgon är det "konsert" på skolan. Min lilla klass på 6pers ska ha en föreställning med teater, dans och sång! Wehoooo :) allting i då duetter! Yes! Så vi ska ha genrep imorgon på
Morgonen och sen uppspel för skolan. Sen på kvällen är det vänner och familj! :D Ida, Emelie och Bonnie kommer så
Det känns aaaaanajs! Familjen kunde inte så får filma istället. Nu ska jag då kolla på BB så skriver nog mera imorgon :D ha det så gött!

Hahahahah bilden! En gammal bild som Alex tog xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0