Suck..

Hejsan hoppsan!
Sitter just nu i klassrummet i skolan och har matte.. Är ganska nere just nu, jävligt ledsen med andra ord. Jag förstår inte hur vissa människor kan vara så otroligt wierd? Att ..när man är med vissa människor så är man helt annorlunda? Varför inte bara vara sig själv hela tiden? Fattar inte.. Är bara så ledsen. Är även ledsen över att Bonnie slutar idag.. Är fett ledsen på grund av det. Men detta är den sista lektionen
Så man ska väl inte klaga..
Efter detta tar jag hemma nyckel. Till Richard och åker dit ett tag, tror det iaf. Han sa att jag kunde det iaf.
Nu ska jag bara sitta och titta på den enormt onödiga tavlan med massa skitkludd på? Onödigt ämne.. Matte asså.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej sötis allt väl med dig .

Du är snygg som en ros kolla min blogg gärna .

Ha en fint tisdag <3

2012-03-20 @ 12:07:34
URL: http://fashionmylive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0