Det tusen strålar.

Jaa.. Min rubrik är lite smått hemlig! Nej ;) haha, känner bara det att livet strålar just nu och vissa saker rullar på, känner mig bara allmänt lycklig! Jag har de finaste vänner man kan ha, världens bästa föräldrar och världens bästa pojkvän! Det kan ju inte bli bättre? Hihi.

Jag hat grov PMS som ni säkert märker? Inlägget innan va jag fett Depp, men så är det ibland helt enkelt, livet är ju så, man måste vara ledsen för att kunna bli glad? Så är det här i livet.

Står nu i liljeholmen på perrongen och väntar på Richard. Vi ska hem till honom. Blir nog att jag sover där inatt! Behöver det lite känner jag 😜 speciellt nu när jag har PMS. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0