Skolavslutning imorrn!

Tjosan trosan :) Sitter just nu vid datorn och pratar med Richard på skype och gör ingenting speciellt. Jag har fixat iordning vad jag ska ha på mig imorgon på skolavslutningen. Det blir min fina långklänning och skinnjacka. Har även fixat mina naglar, har satt på lösnaglar och målat de vita på dem svart istället, skiiiiit najs :) Älskar dem, inte det vackraste precis men det funkar? hehe :) lägger ut bild sen!
Nu blir det att titta på gamla avsnitt av glee och typ.. har ingenting speciellt för mig ändå så, hehe. Puss på er.
Balen för exakt ett år sedan :) Kärlek till er bruds!
Bästa vän <33333333333
o så skolavslutningen för ett år sedan <333333333333
De människor som betydde mer än det gick att beskriva. Vill att alla ni ska veta att jag älskar er precis lika mycket oavsätt vad som hände efter avslutningen <333333333333333333333333333333333333
TYP NÄSTAN GRÅTER NÄR JAG SER BILDERNA!!!!!!!!!!!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0