What happend.

dslljksaljakddas_97173701

What the fuck happend?
Vi brukade vara så nära, vi brukade vara så tajta, vi brukade betyda hela världen för varandra, vi kunda inte gå ett steg utan varandra, vi berättade allt för varandra, vi visste allt om varandra, vi bråkade sällan. Sommaren 2010 är någonting vi alla nog vill ha tillbaka lite granna..
Idag känner vi knappt varandra, jag umgås med två utav er fem, jag hatar ingen av er, kommer alltid att älska er alla från botten av mitt hjärta. Jag dömer ingen av er. Vi valde våran egen väg, vi gjorde våra egna val här i livet. Synd att det blev såhär.

Ni ska veta att det går inte en enda dag utan att jag tänker på er och våra minnen tillsammans.
Ni betyder fortfarande hela världen för mig, försök att fortfarande förstå det.
Vi hörs alla någon gång.

Utan era andetag.. <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar dig fina vän<3

2012-02-18 @ 16:33:27
Postat av: Hanna Elghorn

Jag älskar dig också Olivia <3

2012-02-19 @ 14:51:57
URL: http://elgens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0