118 800 superbillig nummerupplysning via tele...

Hallojsan :)
(rubrikförklaring- låten har fastnat i huvudet.. fuck 118 800!!)

Just nu så är jag hemma hos mig hos pappa, kom hem från Richard för ca en halvtimme sen kanske, saknar min pöjk redan. Jag mår inte så bra i kroppen, har ont i magen och lite här och var helt enkelt. Snart ska jag och pappa åka o handla på willys, sen blir det middag hos pappas tjej, sen ere bara hem och sova! kanske ladda ner någon filmrulle? we will se.
ska sätta på mig någon skön tjocktröja nu och sätta mig o titta på tv.
pappa ska köpa tranbärsjuice till mig, pga att jag har ont.. det hjälper. Nu ska jag ta värktablett också, hej då på er!

jag vet.. detta blev ett skittråkigt inlägg men eftersom att jag inte mår så bra så förstår ni nog ;)



hahahahaha, hittade en gammal bild på mig och emelie från twilight fan event 2010 x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0