I'm Back Bitches.

Tjenare bloggen! Jag vet.. jag vet! Jag har typ inte bloggat sen en månad tillbaka! Men jag har knappt haft datorn vid mig + att min killes hus brann upp i Skogås.. det hände när vi va nere i skåne så det va mycket med flytt och allting helt enkelt.. därför så blev det väldigt lite bloggande efter de! Men nu så ska jag blogga igen ;)
 
Jag har tagit bort facebook! Tack gode gud för det. Hatar fb ;) hej jag heter hanna och är anti-fb'are :D haha.
Inget speciellt har annars hänt under sommarlovet, har spenderat mycket tid med min älskling och det gillar jag! Men nu sitter jag vid datorn här hemma hos pappsen och äter vindruvor. Ska titta på Pretty Little Liars! Vi hörs :) puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0