Min kropp bryts snabbt ner..

Tjuez!
Sitter just nu hemma hos pappa och gör absolut ingenting, jag har precis badat. Jag har typ något fel på min kropp, jag har haft ont i halsen i typ 2-3 veckor! Det bara värker i halva tungan och shiet. Plus att jag har skit ont i tuttarna och i hela jävla kroppen, känns som att min kropp bara bryts ner mer och mer! Jag orkar inte.. seriöst!!
Får panik! Jag vill bara ligga i sängen hos min kära pojkvän nu och känna att han håller om mig och tar hand om mig. Jag orkar inte må såhär! Jag mår bra psykist! Men inte någonstans fysiskt..
Jaa.. Imorgon är det fredag! mmmmm! hahah. Långhelg blir det då och kanske lite partyparty på valborg? hehe. Ha det bra hörni så ses vi. Skriver säkert imorgon när jag är hemma hos Richard! Efter skolan och mitt kära utvecklingssamtal! hehe.
Richard.. fånga mig! snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0