I'm back!

Okej.. Nu är jag tillbaka och bloggandet tillbaka!
Jag är just nu nere i wannabe Danmark = Skåne, haha. Har det skitmysigt här! Är bara ganska hungrig just nu.. Ska nog sparka upp Richard ur soffan han sitter i och att vi ska gå till BK i Jägersro center!! För jag dör av hunger och jag orkar inte ta en macka för jag vill ha pommes! Haha, pmsbrud eller vad?
Vi åkte ner till Skåne i fredags morse så vi va här på kvällen, vi åkte som sagt bil. Vi åker hem på lördag eller söndag.
Juste! Jag ska till London den 9de Maj! WEHOO hehe, fett kul det ska bli!
Jag har faktiskt pluggat en del här på landet också, hjälp Richard med hälsoprojektet och även gjort klart en SO uppgift som jag ska lämna in efter lovet, har bara en uppgift till att göra, sen är det 3prov efter lovet som ska göras! Suck? Men men..
Nu ska ja fortsätta hänga i soffan tills Richard vill gå med mig och äta :)
Senare under dagen ska vi till doktorn, Richard har halsfluss.. Blää :/
Puss


Kommentarer
Postat av: Sofie Emma Aurore

vilken söt bild på dig och din kille i din header. hur länge har ni varit tillsammans ? <3 kram.

2012-04-10 @ 20:29:35
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack! Uhm.. Ett halvår på söndag :) tack för kommentaren! Kram <3

2012-04-10 @ 22:05:43
Postat av: Sofie Emma Aurore

Asså det är ingen som läser din blogg och ingen vill veta va en ful gris gör på sin fritid.

2012-04-10 @ 22:18:47
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jättekul jag vet att det är du Amanda :)

2012-04-10 @ 22:29:21
URL: http://elgens.blogg.se/
Postat av: jag är närmare än vad du tror!

men du "Sofie Emma Aurore (Amanda)" gå inte in på bloggen om du inte gillar den och vet du : ingen fråga om din jävla åsikt! fan är så trött på såna iq befriade människor som du, palla sitta bakom en dataskärm och va uppkäftig! Hanna fortsatt med det du gör!

2012-04-10 @ 22:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0